03 februari 2010

Mikrobloggar i makrobloggen


Skriver om medierätt, läser Jan gradvalls geniala text om Melodifestivalen, snyter mig, dricker billig skumpa, äter lyxsushi, pitchar tv-manus, förbereder inflyttningsfest, löneförhandlar, lyssnar på Tunnel of love, klagar på kylan och fyller samtidigt i: men har det inte blivit lite ljusare nu ändå?, imponeras av och blir stolt över mina sjukt begåvade och framgångsrika vänner, möblerar om, beundrar Annika Lantz, sammanställer musikreportage, googlar: "avocado". Och så vidare.

Vad gör ni?

3 kommentarer:

  1. Läser Baksidorna och undrar vad han ska med "avocado" att göra.

    SvaraRadera
  2. Ha! Jag och en kompis funderade på huruvida det är en frukt eller grönsak. Kände att jag bara var TVUNGEN att ta reda på det, eh. Stavas med k förresten, insåg jag nu.

    SvaraRadera
  3. "stavas med 'k'", precis din anglifierade karl! ;-)

    SvaraRadera