03 december 2009

Frånvaro

Jag har flyttat till en fantastisk liten etta på 37 finfina kvm i Midsommarkransen. Gott så. Men eftersom Kreti och Pleti på Com Hems kundtjänst inte lyckats ordna mitt internet blir det stiltje här på Baksidorna några dagar till. Och: när jag väl blir uppkopplad - förhoppningsvis i kväll - tänker jag nog ägna tiden åt att googla prylar som måste inhandlas och så där. Typ diskställ. Återkommer till helgen. Skriver troligen nåt om På spåret då, ni har väl inte missat att det är nypremiär i morgon?

3 kommentarer:

  1. Att vara nyinflyttad är inte så dumt. Kan nästan vara roligt med allt iordningsställande och - som du ska ägna dig åt - inhandlande. Ha så trevligt! :-)

    SvaraRadera
  2. Dessvärre är jag fattig som en kyrkråtta för tillfället eftersom mina uppdragsgivare inte vill betala mig i tid. Men: soon enough! Och, ja det är ju faktiskt rätt skoj.

    SvaraRadera
  3. Nya pa spåret var inte mycket att ha.

    SvaraRadera